مقاله نقش تربیتی سبک زندگی خانواده در تربیت نوجوانان دفاع مقدس
نوشته شده توسط : آرش

مقاله نقش تربیتی سبک زندگی خانواده در تربیت نوجوانان دفاع مقدس

عنوان فایل:نقش تربیتی سبک زندگی خانواده در تربیت نوجوانان دفاع مقدس تعداد صفحات:30 فرمت فایل:ورد

مقدمه

خانواده، نخستین نهاد اجتماعی است که فرد در آن پا به عرصه زندگی می‌گذارد و اولین پایه‌های تربیت و تعلیم در آن گذارده می‌شود. وجود محبت و عاطفه در خانواده رمز سعادت و خوشبختی انسان است و کلید بسیاری از مشکلات و راه جلب احترام و رعایت حقوق دیگران است. عاطفه، عشق و محبت به فرزندان، می‌تواند اراده متزلزل و روح آشفته آنان را درمان کند و آنان را به زندگی سعادتمند و موفق امیدوار سازد. لذا برای تربیت و پرورش درست فرزندان، باید محیطی ایجاد کرد که در آن درگیری و اختلافی نباشد. محبت و صداقت، ایمان و عشق به خوبی‌ها، صمیمیت، وحدت و اتحاد می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

نقش خانواده و سبک زندگی در خانواده در بسیاری از فعالیت های اجتماعی کودکان و نوجوانان می تواند تاثیر گزار باشد .در رابطه با مشارکت نوجوانان در دفاع مقدس نیز همین امر باعث شده بود که خانواده بتوانند نقش موثری را ایفا نمایند. همسران و مادران رزمندگان و به خصوص مادران شهيدان دفاع مقدس نه تنها مانع از اعزام شوهران و فرزندان خودشان به مناطق عملياتي نشدهاند بلكه بهترين ياوران و مربيان براي آنها بودهاند. آنان در غياب همسران خود بهترين سرپرست خانواده بوده و به زيباترين شكل خانه را اداره كرده .

فایل سل فایل

 

دانلود





:: برچسب‌ها: مقاله نقش تربیتی سبک زندگی خانواده در تربیت نوجوانان دفاع مقدس,دانلود مقاله نقش تربیتی سبک زندگی خانواده در تربیت نوجوانان دفاع مقدس,دانلود رایگان مقاله نقش تربیتی سبک زندگی خانواده در تربیت نوجوانان دفاع مقدس,دانلود فایل مقاله نقش تربیتی سبک زندگی خانواده در تربیت نوجوانان دفاع مقدس,نقش تربیتی سبک زندگی خانواده در تربیت نوجوانان دفاع مقدس,تحقیق نقش تربیتی سبک زندگی خانواده در تربیت نوجوانان دفاع مقدس,تحقیق در مورد نقش تربیتی سبک زندگی خانواده در تربیت نوجوانان دفاع مقدس,دانلود تحقیق در مورد نقش تربیتی سبک زندگی خانواده در تربیت نوجوانان دفاع مقدس,تحقیق درباره نقش تربیتی سبک زندگی خانواده در تربیت نوجوانان دفاع مقدس,مقاله در مورد نقش تربیتی سبک زندگی خانواده در تربیت نوجوانان دفاع مقدس,دانلود مقاله در مورد نقش تربیتی سبک زندگی خانواده در تربیت نوجوانان دفاع مقدس, ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: