مقاله چگونگی فرآوری محتوای فرهنگ دفاع مقدس متناسب با درج در کتب درسی
نوشته شده توسط : آرش

مقاله چگونگی فرآوری محتوای فرهنگ دفاع مقدس متناسب با درج در کتب درسی

نام فایل:چگونگی فراوری محتوای فرهنگ دفاع مقدس متناسب بادرج در کتب درسی تعداد صفحات:17 فرمت فایل:ورد

چکیده

دفاع مقدس هشت سالهء ملت ایران دارای شأن و قدری است که باید جایگاهی مناسب در فرهنگ و تاریخ کشور داشته باشد. دفاع مقدس هشت سالهء ملت ایران دارای شأن و قدری است که باید جایگاهی مناسب در فرهنگ و تاریخ کشور داشته باشد. درک محتوای فرهنگ دفاع مقدس و فراوری آن  و ثبت آن در کتب درسی، رسالت سنگین آموزش و پرورش است.فرهنگ دفاع مقدس آیینه هویت ملی و دینی ایرانیان است.

مقدمه

در زندگی بشر، منازعه و همکاری همواره همزاد و همپای یکدیگر حضور دارند. زمانی که صلح در روابط انسان‌ها، ملت‌ها و دولت‌ها به خطر می‌افتد، سعی می‌شود از طریق مذکرات سیاسی، یعنی گفت‌وگوی دیپلماتیک، چانه‌زنی و دادن امتیازاتی در قبال گرفتن امتیازات دیگر موضوع حل و فصل و ضمن تأمین منافع دو طرف، از ادامة خشونت و درگیری جلوگیری شود؛ اتفاقی که در اوایل دهة 80، بین دو دولت ایران و عراق رخ نداد، بلکه به دلایل همسویی منافع امریکا و عراق، جنگی به دولت نوپای جمهوری اسلامی ایران و مردم آسیب دیده از جریان‌های انقلاب اسلامی تحمیل شد.

فایل سل فایل

 

دانلود





:: برچسب‌ها: مقاله چگونگی فرآوری محتوای فرهنگ دفاع مقدس متناسب با درج در کتب درسی,دانلود مقاله چگونگی فرآوری محتوای فرهنگ دفاع مقدس متناسب با درج در کتب درسی,دانلود رایگان مقاله چگونگی فرآوری محتوای فرهنگ دفاع مقدس متناسب با درج در کتب درسی,دانلود فایل مقاله چگونگی فرآوری محتوای فرهنگ دفاع مقدس متناسب با درج در کتب درسی,چگونگی فرآوری محتوای فرهنگ دفاع مقدس متناسب با درج در کتب درسی,تحقیق چگونگی فرآوری محتوای فرهنگ دفاع مقدس متناسب با درج در کتب درسی,مقاله درمورد چگونگی فرآوری محتوای فرهنگ دفاع مقدس متناسب با درج در کتب درسی,تحقیق درباره چگونگی فرآوری محتوای فرهنگ دفاع مقدس متناسب با درج در کتب درسی, ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: